Doypack z nadrukiem

Dla jakich branż sprawdza się doypack z nadrukiem?

opakowanie doypack

Uniwersalny doypack z nadrukiem

Na rynkach konkurencja jest zacięta. Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Ważne jest więc wyróżnienie swojego produktu. Bez odpowiedniej reklamy nawet dobry pomysł może zaginać w gąszczu innych, lepiej wypromowanych. Do sukcesu marki w dużym stopniu przyczynia się opakowanie. Uniwersalną opcją dla wielu produktów jest opakowanie doypack. Jednak sam doypack, to jeszcze nie wszystko. Do wyróżnienia się na sklepowej półce potrzebna jest przyciągająca uwagę grafika. W tym kontekście doypack z nadrukiem zyskuje na popularności jako efektywne rozwiązanie dla wielu branż.

Doypack, to rodzaj elastycznego opakowania. Dzięki swojej konstrukcji może stać pionowo na półce. Opakowanie nie zagina się jak klasyczna torebka. Nadruk jest więc doskonale widoczny nawet z daleka. Możliwość personalizacji grafiki daje duże możliwości producentom różnego asortymentu.

Doypack dla wielu branż

Branża spożywcza bardzo często korzysta z opakowań omawianego typu. Są one bowiem idealne do pakowania przekąsek, orzechów, suszonych owoców, a nawet soków i sosów. W przypadków produktów sypkich świetnie sprawdza się doypack z okienkiem. W ten sposób potencjalny kupujący może obejrzeć zawartość przed zakupem. Wadą tego rozwiązania jest zmniejszenie powierzchni zadruku przez okienko. Nadruk w tej branży przyciąga uwagę konsumenta, ale także służy jako nośnik informacji o samym towarze. Do pakowania artykułów spożywczych dobry jest również doypack wentyl. Umożliwia on bowiem wydostawanie się z opakowania gazów. Nie dopuszcza przy tym powietrza z zewnątrz. Wentyl jest niewielki, dlatego nie wpływa istotnie na zmniejszenie powierzchni nadruku.

Sektor kosmetyczny równie chętnie wybiera opakowania typu doypack. Sprawdzają się do pakowania masek, żeli, kremów i produktów w proszku. Elastyczność opakowania ogranicza możliwości uszkodzeń w transporcie. Poprawia też wygodę korzystania z produktu przez konsumentów. Atrakcyjny nadruk może podkreślać jakość marki kosmetycznej.

Środki czystości i detergenty mogą być również pakowane w doypack. Opakowania te są odporne na działanie różnych substancji. Ich szczelność poprawia dodatkowo bezpieczeństwo użytkowania. Nadruk w tym przypadku jest bardzo ważny. Zawiera bowiem ważne informacje dotyczące sposobu użycia czy środków ostrożności.

Nadruki na opakowaniach

Personalizacja worków jest najczęściej konieczna. Każdy dobry producent opakowań foliowych z nadrukiem posiada taką opcję w swojej ofercie. Drukowanie odbywa się na profesjonalnym sprzęcie. Graficy uwzględniają potrzeby zamawiającego. Często też proponują swoje koncepcje. Dopracowane opakowanie daje większe szanse na przebicie się wśród wielu podobnych artykułów.

opakowanie doypackdoypack z nadrukiemdoypack z okienkiemopakowania typu doypackproducent opakowań foliowych z nadrukiemdrukowanie